Retourtje Colombia…. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Werner, Marleen, Dirk & Willem Maas - WaarBenJij.nu Retourtje Colombia…. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Werner, Marleen, Dirk & Willem Maas - WaarBenJij.nu

Retourtje Colombia….

Blijf op de hoogte en volg Werner, Marleen, Dirk & Willem

13 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam


En was ik dus aan het wachten op medische uitzending naar het buitenland…. Maar dat dat ook Colombia kon worden daar had ik eigenlijk niet bij stil gestaan.

Werner en ik gingen nog snel een paar daagjes naar Bonaire voordat de kids terug kwamen van een kleine 4 weken Nederland. En het was heerlijk, we hebben het rustig aan gedaan omdat dat ook niet anders ging. Wat rond getourt met een auto, relaxen op het strand, `s avonds geborreld met onze Rutger die daar was voor zijn werk. Was super leuk. Het is een heerlijk relaxed eiland…. En als we nog een keer de kans krijgen gaan we terug met kids om naar Sorobon te gaan, wat een super plek, surfparadise.

23 juli was het dan zover en kwamen onze lieffies weer thuis, heeeeeerlijk!! Ze hadden honderden verhalen, kadootjes mee gekregen en uiteraard werd er flink geknuffeld, want ik (mama) moest over 6 dagen alweer naar Colombia, dus die tijd moesten we goed benutten. Natuurlijk was het niet makkelijk voor Dirk en Willem die 4 weken als koningen zijn behandeld, om dan weer in de “gewone” wereld terug te komen. Maar het ging heel erg goed. Wat een ervaring hebben die mannen op gedaan zeg… zo stoer van ze. Maar het is van alle kanten goed bevallen, volgend jaar weer ;) ????

29 juli was het zover, en kon ik eindelijk vertrekken naar Colombia, samen met mijn Don Johannes (Jantje)…. En wat een ervaring rijker ben ik toch weer. En achteraf blij dat het geen Nederland is geworden, alleen de vlucht was al heel er moeilijk voor me geweest. Eerlijk is eerlijk, ik zag me wel al in het vertrouwde annake liggen, met balonnen en slingers, een waterbed en heel veel verwennerij met oude vertrouwde collega`s, maar het was goed zo. Ik was ook wel heel benieuwd hoe de medische zorg in Colombia was.We werden uiteraard uitgezwaaid en uitgedronken door “de crew” bij de fontein van hato, afscheid nemen van mijn 3 mannen wat niet leuk was en de roltrap op….
Zondag aangekomen, maandag eerste consult met de neurochirurg, die ontzettend aardig was…. Nieuwe mri laten maken, dinsdag vrij, woensdag naar de anesthesist en donderdag was de operatie, en wat was ik blij…. Ik kon echt niet meer. De operatie was super goed gegaan en de zenuwpijn in mijn been was gelijk weg, en wat een topzorg leveren ze daar in Bogota, helemaal goed. Gelukkig was Jan (bijna) continu aan mijn zijde, want mijn spaans was niet heel veel en hun engels ook niet, en kon Janus ons mooi tolken… zaterdag mocht ik alweer terug naar het hotel. Daar hebben we heel rustig aan gedaan (de eerste dag ;) ). We hebben samen gewinkeld, koffie gedronken, batman gekeken en kon ik zomaar 3 uur achter elkaar in een stoel zitten, ongelooflijk voor mij. We hebben de tourist uitgehangen, we zijn met Jan heel vaak naar de tandarts geweest, we hebben heerlijk uitgegeten iedere avond, en lekker un putje bier gedronken op zijn tijd, het was echt gezellig samen, en wa heb ik gelachen!! Het beste medicijn toch… Vrijdag 10 augustus zou ik eigenlijk terug moeten voor controle bij Dr. Guzman maar we vonden dat het zo goed ging dat we woensdag al mochten komen. Ik had een lekker taartje voor m mee genomen, nog allemaal laten zien wat ik al kon, en dat ik geen pijn meer had. De hechtingen werden verwijderd, en we kregen verlof om terug naar Curacao te vliegen, joepie. We kregen een ticket voor vrijdag!! En wat heeft mijn verzekering het allemaal goed geregeld, van minuut tot minuut waren we de prins en prinses. We hadden een super hotel, prive chauffeurs, prive verpleegkundige, prive wachtkamer, prive ziekekamer in het ziekenhuis, eten en drinken iedere dag, dus wa wilde nog meer….
Mijn thuiskomst was super, en iedereen was weer blij dat we er waren, en dat moest uiteraard gevierd worden met een polar avondje. Nu nog even chillen hier, en over een paar weken ben ik weer de oude, hoe heerlijk kan dat zijn. Weer klaar om met mijn voetjes in het zand te dansen, te springen en te genieten.

Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve kaartjes, emailtjes, telefoontjes, skypjes, kaarsjes die gebrand hebben, het voelde als een enorme warmte en liefde, masha danki, dat heeft me enorm goed gedaan.
Dikke zoen van een pijvrij leentje en weer heel gelukkige maas-mannen!! xxxx

  • 13 Augustus 2012 - 19:54

    Angeline:

    En dan nu weer volop genieten van je gezinnetje en Curacao!

    groetjes Angeline

  • 13 Augustus 2012 - 19:54

    Angeline:

    En dan nu weer volop genieten van je gezinnetje en Curacao!

    groetjes Angeline

  • 13 Augustus 2012 - 20:15

    Werner, Marleen, Dirk & Willem Maas:

    waar zijn nou al mijn fotos gebleven??? :( even geduld.....

  • 14 Augustus 2012 - 09:55

    Chantelleke:

    En wat hebben we toch veel aan jou moeten denken...Wat had ik graag aan je bed gestaan met een washandje, slokje water, pijnstillertje en de fijne "liveknuffels" die ik al in petto had...Maar vooruit, zuster Jan heeft me dan toch goed vervangen ;-) Hoop dat je ook echt pijnvrij blijft en dat je je 40ste verjaardag dan ook goed kan vieren!

    Hele dikke knuffel van mij, maar ook de andere Bommeltjes...xxxxxx

  • 14 Augustus 2012 - 17:24

    Jolanda:

    Hey Marleentje,

    Fijn dat de operatie goed is verlopen, en dat het ( naar ik zo hoor)weer goed met je gaat!
    En nu rustig aan dan maar.....

    Groetjes.

  • 14 Augustus 2012 - 21:19

    Susan Verheijen:

    Wat fijn om te horen dat het allemaal goed is verlopen. En weer een ervaring rijker. Heel veel succes met je herstel.

  • 14 Augustus 2012 - 23:49

    Hendrie Ivonne:

    fijn dat alles goed verlopen is en nu hopen dat ook alles goed blijft
    heel veel sterkte met herstel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

De Maasjes op Curacao

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2020

Zo maar weer eens eventjes

21 Mei 2019

Jaarverslag Willem

14 Mei 2019

Dirk

19 December 2018

Natte Kerst.....

04 December 2018

Zoek de 7 verschillen…….
Werner, Marleen, Dirk & Willem

Lieve Allemaal, stiekem aan begint het hier steeds spannender te worden. De Maasjes: Werner, Marleen, Dirk & Willem gaan het grote avontuur aan, wij gaan naar Curacao om daar te genieten, te werken, te leven en naar school te gaan, te spelen, te zwemmen en te bbq-en..... De komende tijd zullen we jullie via deze site helemaal op de hoogte gaan houden. Voorals nog over onze voorbereidingen en later over ons leven op Curacao. Groetekus De Maasjes

Actief sinds 11 Mei 2009
Verslag gelezen: 717
Totaal aantal bezoekers 242121

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2009 - 06 Oktober 2012

De Maasjes op Curacao

Landen bezocht: