Natte Kerst..... - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Werner, Marleen, Dirk & Willem Maas - WaarBenJij.nu Natte Kerst..... - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Werner, Marleen, Dirk & Willem Maas - WaarBenJij.nu

Natte Kerst.....

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Werner, Marleen, Dirk & Willem

19 December 2018 | Nederland, Deurne



Ik zit al vroeg in de ochtend in de auto, op weg naar mijn werk. Het is koud & donker. De verwarming op 100, wanten aan en de das tot aan mun oren op getrokken. Brrr….. Uit de radio klinkt “ and so this is Christmas, and what have you done. Another year over, a new one`s just begin……” . Ik krijg natte ogen.

Nu krijg ik toch altijd al snel natte ogen, en zeker van muziek. Ook van foto`s! Of zijn het de herinneringen? Of is het gewoon de maand December die je melancholisch maakt. Denk aan Guus Meeuwis, waar die gast ook uit de speaker komt, kassa….. Tissue Tijd. Ik durf niet eens een concertkaartje te kopen voor juni 2019, ik denk dat heel Eindhoven onderstroomt. Teveel herinneringen aan deze muziek. Of net nog, het afscheidsnummertje van Edwin Evers, kassa…. Tissue Tijd. Of alle herinneringen op Facebook “een jaar geleden” zeg FB dan!! Ja-ha, ik weet het echt wel hoor Facebook, wat er een jaar geleden gebeurde!! En hopla, Tissue Tijd.

Wat een jaar, 2018. En kunnen we het boek bijna dicht doen. Nadenkend over de vele bijzondere momenten. Hopla Tissue Tijd. Niet te benoemen hoeveel emoties en mooie momenten er voorbij zijn gekomen. Ze staan gegrift in ons geheugen en zullen er niet snel meer uitgaan. En dat is goed. Herinneringen zijn er om mee te nemen, of ze nu pijn doen of warmte & liefde geven. Ik ga niet alle momenten benoemen want daar is geen beginnen aan. Echter 1 januari 2018 zullen er vele niet meer vergeten. Wat een uren, wat een dag….. en uiteindelijk ladder zat met het zand tussen de tenen in bed beland.

En nu zijn de laatste dagen hier, om het mooie boek af te sluiten. Dicht te maken. Kerst met familie & vrienden. Buienradar verwacht een natte kerst…. hahaha, ik ook!! Heerlijk om weer samen te zijn. Oud & Nieuw doen we lekker in de kroeg. Op de fiets. Ladderzat te bed met zonder zand tussen de tenen. En 1 januari is het weer tijd om nieuwe herinneringen te maken. En ik weet het, daar zijn wij goed in. Another year over, a new one`s just begin….. Kom maar op 2019!!

Lieve Vrienden & Familie, Bedankt voor een meer dan geweldig 2018. Het was een Bijzondere!!

PS: geen foto`s te vinden zonder herinneringen, dus plaats hieronder gerust jouw fijne herinnering van 2018 met ons.

  • 19 December 2018 - 12:21

    Carin:

    Lieve Maasjes,
    Het was een geweldig jaar, met heel veel hoogtepunten. Heel veel TT momenten, een afscheid en een nieuw/oud begin. Zoveel moois om op terug te kijken en naar uit te kijken.
    Voor jullie ook alle goeds voor de feestdagen en ik zeg, tot ziens in 2019!
    Dikke brassa, CarinXXX

  • 19 December 2018 - 17:56

    Lina:


  • 20 December 2018 - 02:01

    Mieke:

    Lieve Maasjes, het was n jaar waarin alle emoties volop zaten; prachtige Curasaose herinneringen met gezelligheid, warmte en mooie gesprekken. Ook Nederlandse herinneringen met warmte (letterlijk en figuurlijk haha).
    2019 zal vast weer een mooi en spannend jaar worden. Geniet ervan Maasjes

  • 30 December 2018 - 21:32

    Marian Rommens:

    Lieve Marleen, Werner, Dirk en Willem,

    Zo op de laatste dag van 2018 denk ik ook nog terug wat er allemaal gepasseerd is het afgelopen jaar.
    Bijzondere, mooie momenten hier met jullie op Curacao.
    Sluit je een lange periode uit jullie leven dan af met de afsluiting van een jaar? Ik denk en hoop het niet!
    Want ook in het nieuwe jaar zal ik nog vaak proosten op jullie (het liefst met een La Linda in de hand).
    Ik wens jullie een gezond en gelukkig 2019!

    Liefs, Marian

  • 14 Mei 2019 - 16:13

    Werner, Marleen, Dirk & Willem Maas:

    Ik weet niet hoe het kan, maar krijg onderstaand verhaal niet echt op de website, en dus doe ik het maar even op deze manier. Dan is het even voor ons zelf en lezen andere mensen dit niet. Maakt niet uit, het gaat ook om onze ervaringen.


    Het wordt wel weer eens tijd voor een mooi verhaaltje. Ik doe sinds kort aan een cursus hand-lezen en daar kwam onder andere naar voren dat ik schrijftalent heb

  • 11 December 2019 - 09:39

    Wes :

    marleen dit is prachtig willem zit met tranen in zijn ogen hij vind het ook prachtig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deurne

De Maasjes op Curacao

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2020

Zo maar weer eens eventjes

21 Mei 2019

Jaarverslag Willem

14 Mei 2019

Dirk

19 December 2018

Natte Kerst.....

04 December 2018

Zoek de 7 verschillen…….
Werner, Marleen, Dirk & Willem

Lieve Allemaal, stiekem aan begint het hier steeds spannender te worden. De Maasjes: Werner, Marleen, Dirk & Willem gaan het grote avontuur aan, wij gaan naar Curacao om daar te genieten, te werken, te leven en naar school te gaan, te spelen, te zwemmen en te bbq-en..... De komende tijd zullen we jullie via deze site helemaal op de hoogte gaan houden. Voorals nog over onze voorbereidingen en later over ons leven op Curacao. Groetekus De Maasjes

Actief sinds 11 Mei 2009
Verslag gelezen: 753
Totaal aantal bezoekers 242103

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2009 - 06 Oktober 2012

De Maasjes op Curacao

Landen bezocht: