En hopla….. weer een maand verder!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Werner, Marleen, Dirk & Willem Maas - WaarBenJij.nu En hopla….. weer een maand verder!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Werner, Marleen, Dirk & Willem Maas - WaarBenJij.nu

En hopla….. weer een maand verder!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Werner, Marleen, Dirk & Willem

20 April 2018 | Curaçao, Willemstad

Het is vrijdag, kom net van de kapper, autobandjes ff laten checken want die gaan hier om de haverklap naar zun mallemoertje, biertje op tafel, en tiepe maar… want er is weer van alles gebeurd.

Pasen…. wat een rijkdom, wat een vrijheid, wat een vriendschap, wat een ….. heb er eigenlijk geen woorden voor. We waren dit jaar met een klein maar heel fijn groepje vrienden. We speelde ‘wie is de mol’. Het was echt zo gaaf. Wetende dat dit ons laatste paasweekendje was vroeg ik tussendoor aan Willem & Werner, of het goed ging met ze. (Dirk was niet mee) Ja was het antwoord, en dat gold ook voor mij. Tot het zondag 1 april was….. tju toch….. als ik er aan terug denk moet ik weer mn zonnebril opzetten. Tafeltje stond aan zee, 2 stoeltjes erbij… goh voor wie zou dat toch zijn??. We kregen een mooie bloemenketting en mochten plaats nemen aan het tafeltje voor twee, met een heerlijk glas door-geef-prosecco. Frankie kwam ons ontbijt serveren, gebakken ei met spek, kaas, paaseitjes en worteltjes. En hopla…. laat de waterlanders maar komen. Vroeg of laat zaten ze er aan te komen. Afijn, uiteindelijk aan het bier, nog wat bier. Guus wordt gedraaid en krijgt ook Werner het te kwaad, die ook zijn zonnebril uit de auto gaat halen. Lekker excuus maas ;) Lieve Vriendjes het was een geweldig mooi Paasweekend.

Verder gewoon gewerkt, allebei lekker bezig. Jongens gewoon naar school en heel af en toe wat aan het voorbereiden. Soms krijg ik in ene een aanvalletje van ‘lopen we niet achter’. Achter op wat is dan de vraag. Geen idee, en bortellen we maar gewoon lekker door.

Apres-ski Party moest natuurlijk ook gevierd worden. Tjonge jonge…. wat een zattigheid, maar wel gezellig. Feetjes in the sand, Beer in the hand…..

Ik kijk ff in mijn agenda en zie dan staan (ik gebruik dit als soort van dagboek) ….. #vrijdag de 13e naar HH WW, uit de hand gelopen. #zaterdag de 14e feest van de Kabrieten, mijn carnavalsvereniging, uit de hand gelopen. #zondag de 15e, PSV Kampioen, uit de hand gelopen. #tju toch, wat een feestjes alles bij elkaar. #maandag de 16e met weemoed naar Omroep Brabant zitten kijken, wat een feest, volgend jaar zijn we erbij :)

Ik zat net dus bij de kapper, daar zat een wat jongere gast. Hij zegt… och wat is het leven hier toch mooi, iedereen doet toch ook maar wat!! Ja, dacht ik, iedereen doet hier ook maar wat en dat is nou net zo gaaf. We moeten het allemaal maar niet al te serieus nemen.

Gisteren hebben we Binkie, één van onze hondjes in moeten laten slapen. Het was gedaan met onze vriend. Het deed me meer dan ik had gedacht. Ik kan gewoon niet tegen afscheid nemen….. gaat nog wat worden :)

Nou lieve volgers, tot volgende maand. Zondag komt Paula met Bram & Stan, dan gaan we hier de boel nog eens ff op zijn kop zetten. Koningsnacht/dag en alle andere dagen die komen gaan.

Quote van Dirk: “ mam, hoe gaan de eerste weken er in Nederland uit zien?” Geen idee Dirk, hoezo? “ nou, ik dacht misschien is het fijn om even een paar weken met de camper op vakantie te gaan met ons viertjes!! Al die drukte aan mijn hoofd, daar moet ik ff niet aan denken” ……………… uiteindelijk moet ik er heel hard om lachen!!

Liefs van Alle Maasjes.

  • 21 April 2018 - 08:31

    Marieke Bos:

    Hahaha stiekem nog diep in de ontkenning... t einde is in t zicht lieve Marleen! Om de vraag van Dirk te beantwoorden...wij dachten ook dat dat heel leuk zou zijn. Na al die jaren waarin wij niet hebben gekampeerd kochten we een tent en gingen na 10 dagen weer in NL te zijn geweest op pad naar de Ardennen met de tent. Best fijn hoor, maar voegde me totaal niet. Blij dat ik weer thuis was. Er is zo verschrikkelijk veel te doen als je weer terug bent! Plant ook ff een geldboom in de tuin....wens jullie veel succes met de voorbereidingen voor terugkomst. En geniet van alle laatste keren. X

  • 22 April 2018 - 13:54

    Opa En Oma:

    Heel gek maar wij zijn ingetogen blij voor straks want ook hebben we het allemaal mee mogen maken.en we weten wat er in jullie harten speelt en daarom zullen we jullie proberen te helpen waar nodig is...... je kan meer als je denkt ...en de beste dag is vandaag ( spreuken van jou ) ......................liefs van ons xxx

  • 23 April 2018 - 02:42

    Marian Rommens:

    Ja hoe dubbel kan het allemaal zijn. Brabantse kant blij, Curaçaose kant minder; gaat straks vast op een gelijkspel eindigen!

  • 23 April 2018 - 14:25

    Annemarie Boonstra:

    Wat was het inderdaad heerlijk op Daaibooi. Behalve het heerlijke glas doorgeef Prosecco ben ik het helemaal met je eens, wat een meuk was dat... Ach en wat gaan wij jullie missen, maar dat duurt gelukkig nog ff'ies. Veel plezier deze week met vriendin Paula en sterkte met het verlies van Binkie.

  • 03 Mei 2018 - 01:06

    Marleen:

    ...wat ik nog vergeten ben te vertellen. We waren het kampioenschap van PSV aan het kijken, thuis op de bank. Streamend naar omroep brabant kijkend. Het is bomvol op het plein in Eindhoven en ik vraag me af hoe al deze mensen aan hun bier komen. Tja... waar je je al niet druk om kunt maken ;)
    Dirk zegt: ze kunnen toch gewoon hun jug (koelbox) meenemen. Ik moest kei hard lachen. Dan ben je verder geen eilandskind hoor Dirk. Opgroeiend met een jug die overal mee naar toe wordt genomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

De Maasjes op Curacao

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2020

Zo maar weer eens eventjes

21 Mei 2019

Jaarverslag Willem

14 Mei 2019

Dirk

19 December 2018

Natte Kerst.....

04 December 2018

Zoek de 7 verschillen…….
Werner, Marleen, Dirk & Willem

Lieve Allemaal, stiekem aan begint het hier steeds spannender te worden. De Maasjes: Werner, Marleen, Dirk & Willem gaan het grote avontuur aan, wij gaan naar Curacao om daar te genieten, te werken, te leven en naar school te gaan, te spelen, te zwemmen en te bbq-en..... De komende tijd zullen we jullie via deze site helemaal op de hoogte gaan houden. Voorals nog over onze voorbereidingen en later over ons leven op Curacao. Groetekus De Maasjes

Actief sinds 11 Mei 2009
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 242055

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2009 - 06 Oktober 2012

De Maasjes op Curacao

Landen bezocht: