Verhuisbericht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Werner, Marleen, Dirk & Willem Maas - WaarBenJij.nu Verhuisbericht - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Werner, Marleen, Dirk & Willem Maas - WaarBenJij.nu

Verhuisbericht

Door: ikzelf natuurlijk

Blijf op de hoogte en volg Werner, Marleen, Dirk & Willem

31 Juli 2013 | Curaçao, Willemstad



Tja, ik zal me deze keer wel aan de afspraak houden. Gisteren had ik een verhuisbericht “de deur” uitgedaan, met de mededeling dat demaasjes.waarbenjij.nu weer ververst zou worden. En dat kan ik nu mooi doen, de mannen zijn naar PSV tegen een belse club aan t kijken, dus heb ik effe tijd voor `n leuk verhaal.

Maart 2013 het laatst dat we iets hebben laten horen. En och, er zijn wel wat dingetjes gebeurd/veranderd, maar verder is ons leven ook gewoon-gewoon, en dat is ook goed.

We hebben uiteraard weer gekampeerd op daaibooi met pasen, ook dat is niks nieuws meer, dat doen we uiteindelijk ook alweer 4 jaar, en wordt volgend jaar het lustrum gevierd. Dat kan leuk worden.

Werner zijn verjaardag is gevierd op St. Joris Baai, en dat was wel heel special, want dat was met onze lieve vriendjes Chantelle, Paul&Francis, Mares en Marja waren ook van de partij. En och wat was het weer leuk om ze hier op het eiland te hebben. We hebben lekker gegeten bij de “stokketent” samen met Hans, Vicky & Fatima (collega`s van Marleen). De dag erna zijn we gaan varen met Martien, we hadden alles aan boord, behalve onze toeristen vriendjes. Ik zat al mooi met Willem en al het lekkers aan boord, samen met Martien te wachten op Werner die onze vrienden mee zou nemen. Komt Werner aan, samen met Dirk….. komen ze bij de boot aan, en vraag ik, waar heb je Chan, Paul&Francis gelaten (ik dacht nog dat het een grapje was…) “och” , zegt ie, “die ben ik toch helemaal vergeten” . Wanne flapdrol, dus die weer terug richting hotel, en uiteindelijk hebben we lekker geborreld bij de pier van het Hayett. Zondags lekker gefeest bij Kokomobeach waar ons favoriete bandje “de Sleeves” optrad. De dagen erna moesten wij weer gewoon werken, en hebben we de middagen lekker samen door gebracht. Het was weer ontzettend genieten geblazen, super genoten met zijn allen!!

Toen was koninginnennacht aan de beurt, en die was geweldig met onze Guus. En och, eerlijk = eerlijk, alles went. Ik weet nog de eerste keer dat ik hier naar Guus Meeuwis ging, het was echt super, top, geweldig, tranen in de oogjes bij “Brabant” enz enz. En als ie dan weer op het eiland is, is het uiteindelijk weer een groot feest met de voetjes n het zand en een biertje in de hand, maar is het ook gewoon aan het worden. (wat erg eigenlijk als ik het zo terug lees…) Koninginnendag ook weer top beleefd, lekker gefeest in de stad en natuurlijk ook het koningslied gezongen, wat toch wel heel bijzonder was. (dat dan weer wel…)

Ondertussen deed ieder zijn ding, Dirk en Willem gingen braaf naar school, Werner druk aan het werk en herstellende van zijn enkelfractuur, en ik had op school examens afgenomen en waren mijn eerste eigen studenten geslaagd, dat was ook super. Moest ik stel op sprong een nieuw paspoort aanvragen want we hadden besloten om in de zomervakantie naar Suriname te gaan. Precies 1 dag voor vertrek had ik het in mijn handen, en ook dat had weer genoeg voeten in aarde.

11 juli vertrokken we dan naar Suriname, waar we onder andere Mart, Rinette, Riche en Raeze van Dinther gingen opzoeken, we hadden hen ook al 4 jaar niet meer gezien. En het was ontzettend leuk bij hen te zijn geweest. Suriname is een geweldig land, lekker eten (hoewel Dirk en Willem de bami en de nasi uit de oren kwam na 11 dagen), aardige mensen en nog mooiere natuur. We hebben veel gedaan, Paramaribo gezien, gefietst door Commewijne, de jungle, gelogeerd op het strand aan de surinamerivier, gezwommen in bruin water wat voor ons ongekend is, en dat was toch wel even wennen. Heel kort samengevat, het was een geweldige vakantie en kunnen we weer iets afstrepen van ons droomlijstje. Of beter gezegd kunnen we weer wat bij onze lijst van avonturen toevoegen.

Ik zat in Suriname met Dirk op een steiger, een bietje te kletsen, en toen gingen we eens tellen waar onze kleine mannen allemaal al geweest waren in hun korte leventje. Als dat later geen globetrotters worden…… Maar ik geef ze groot gelijk, wat een heerlijk leven!! Liefs Marleen&voetbalkijkende mannen (wat een rust….)

En och, wil ik afsluiten, vergeet ik toch zomaar te vertellen dat we dus verhuisd zijn, waar de titel nog wel omdraait van dit verhaaltje. Helaas van het andere huisje (werd plotseling verkocht….) maar dit is ook weer een leuk optrekje. Met dank aan onze geweldige vriendenclub alhier!!! Bon Bini tur hende pa un polar……

  • 31 Juli 2013 - 12:11

    Lina:

    oh Marleentje..wat leuk om weer ns n verslag te lezen...was idd al ff geleden he..maar ik zie wel..jullie lekkere leventje gaat gewoon door...net als hier trouwens he...heb genoten van de leuke foto's...wat worden de jongens groot zeg..werner nog steeds n kanjer om te zien en jij....wat zie je dr supergoed uit lieverd..wa heb ik toch n knappe familie daar op curacao!! word tijd dak ze allemaal n dikke knuff kan geven...word aangewerkt...heb al n datum in mn hoofd..dus nu ff de tickets in de gaten houden he...heel veel liefs van ons voor jullie xxxxx

  • 31 Juli 2013 - 20:36

    Paul En Francis &kindjes:

    hey super leuk weer een verhaaltje over jullie,leuk dat we er zelf ook in voor komen!!!
    Super leuke foto's van Suriname,lijkt me ook erg mooi!
    Wij gaan ook nog even genieten in Frankrijk!
    Spreek jullie snel,succes met verhuizen.
    xxx van ons

  • 31 Juli 2013 - 21:31

    Opa En Oma :

    waar wonen jullie nu dan ,want anders rijden we straks weer verkeerd
    straks is dus in november ,tduurt nog ff
    maar ja unne mooie uitkiek wonne
    kheb ut wel gezie d,r is wis vanalles on de hand geweest ok moi
    gr xxxxxx

  • 01 Augustus 2013 - 11:34

    Angeline:

    Wat een prachtige foto's, reclamefilmpje voor Suriname! Groetjes vanuit een ook zeer warm Deurne

  • 01 Augustus 2013 - 21:32

    Chantelle & Aanhang:

    Hey lieverds!
    Wat fijn om weer s wat te lezen op jullie site :-) En inderdaad leuke foto's! Wil nog wel ff een live "Skype" verslag van de vakantie in Suriname, he? Geniet van het mooie nieuwe huis en tot snel....xxxx

  • 02 Augustus 2013 - 11:38

    Hermien:

    wat leuk dat we weer een verslag hebben kunnen lezen
    het gaat jullie gelukkig bjizondergoed
    we doen nog wel een poging met skyp om bji te kletsen
    groetjes

  • 03 Augustus 2013 - 01:18

    Dima:

    Hoi allemaal, wat leuk dat het jullie zo goed gaat daar. En nog op bezoek bij Mart en Rinette, keileuk. Geniet ervan en dat doen jullie zeker, en we genieten van jullie reisverslag.
    groetjes Dima

  • 10 Augustus 2013 - 23:35

    Julitte:

    Ja, hoor...dat was weer eens een verslagje.
    Hoewel ik wel op de hoogte ben van jullie, is het toch leuk om dan de foto's weer te zien.
    Jeetje, die mannen van jullie hebben al wel heel veel gezien en meegemaakt inderdaad. Die zouden het leventje in de Zaaailberg wel erg saai gaan vinden haha...
    Fello en Nine vinden een ritje bij opa op de motor al een hele happening kun je nagaan!
    Geniet er nog maar lekker van, alles wat je nu ziet en meemaakt samen, kun je mooi in je zak steken!!
    Ik zie op een foto een rodesian hond liggen. Mooi beest he? Zo eentje hadden ons pap en mam ook.
    Tot gauw horens, groetjes aan de mannen! XO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

De Maasjes op Curacao

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2020

Zo maar weer eens eventjes

21 Mei 2019

Jaarverslag Willem

14 Mei 2019

Dirk

19 December 2018

Natte Kerst.....

04 December 2018

Zoek de 7 verschillen…….
Werner, Marleen, Dirk & Willem

Lieve Allemaal, stiekem aan begint het hier steeds spannender te worden. De Maasjes: Werner, Marleen, Dirk & Willem gaan het grote avontuur aan, wij gaan naar Curacao om daar te genieten, te werken, te leven en naar school te gaan, te spelen, te zwemmen en te bbq-en..... De komende tijd zullen we jullie via deze site helemaal op de hoogte gaan houden. Voorals nog over onze voorbereidingen en later over ons leven op Curacao. Groetekus De Maasjes

Actief sinds 11 Mei 2009
Verslag gelezen: 1540
Totaal aantal bezoekers 242091

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2009 - 06 Oktober 2012

De Maasjes op Curacao

Landen bezocht: